מעודדות משופדות? “מעודדות צמודות” חוזרת עם טוויסט רצחני

ככל שהשנים עוברות, נראה שקשה יותר לחשוב על רעיונות מקוריים לסרט אימה. אז בהוליווד בוחרים לא פעם בגרסאות חדשות או ישנות לאותם הסרטים, שוחקים רעיונות עד מוות או הופכים זאנרים תמימיםלסרטי אימה. ראינו את זה למשל עם אגדות וסיפורי ילדים, שקיבלו או עתידים לקבל גרסת אימה משלהם: “קללת היפהפייה הנרדמתמשנת 2016, למשל, או פו הדוב: דבש הדםשעתיד לצאת בחודשים הקרובים, ובו פו הדוב וחזרזיר הופכים לרוצחים סדרתיים כנקמה על אותה נטישה של כריסטופר רובין.

לאחרונה, פורסם טריילר שמראה שיש עוד כמה כיווניםאממ – מעניינים.. שאפשר לקחת אליהם את עולם האימה. למשל סרטי בנותקלאסיים, אם אפשר להשתמש בביטויים מהסוג הזה, שמקבלים טוויסט רצחני ומדמם. כמו המקרה של מעודדות צמודות: לעודד או למות” (Bring it on: Cheer or Die), שהטריילר שלו יצא לפני כמה ימים.




מחיים את הסדרה הגוססת

מעודדות צמודות“, בכיכובן של קירסטן דאנסט ואלייזה דושקו, יצא לאקרנים בשנת 2000. במרכז הסרט עמדה טורנס (קירסטן דאנסט), שמתמנה לקפטנית נבחרת מעודדות מצליחה ומגלה מהר מאוד שעליה להתמודד עם פציעה של אחת מחברות הנבחרת, חוסר אמון של בנות הנבחרת וצרות אחרות שמופיעות בצרורות בתיכונים אמריקאיים. היא מנסה לקום מהקרשים ולזכות באליפות המעודדות הארצית בעזרת מצטרפת חדשה לנבחרת, מתעמלת הקרקע המורדת והמעט גותית מיסי (אלייזה דושקו), ובהמשך גם תתאהב באחיה (גסי ברדפורד). זו הייתה קומדיית נעורים חביבה מאוד, אפילו מנקודת מבט של חובב אימה שנאלץ לראות את הסרט עם בת זוגו, שגם עסקה בין השאר בנושאים כמו מתח מעמדי ומגדרי, החלום האמריקאי ומיניות.

הסרט, בתקציב של כ-11 מיליון דולר בלבד, זכה להצלחה קופתית לא רעה: רווחים של למעלה מ-90 מיליון דולר, מתוכם כ-68 מיליון בארצות הברית. אחר כך הגיעו חמישה המשכונים, שיצאו ישירות לצפייה ביתית או לטלוויזיה, האחרון שבהם בשנת 2017. בין לבין היה גם מחזה בבורדווי, שעלה בשנת 2011, והיה אפילו מועמד לפרס הטוני היוקרתי בקטגוריית המיוזיקלס שנתיים לאחר מכן.



לרקוד עם סכין בעיניים

בסוף 2021 פורסם על הטוויסט שמקבל ההמשכון הבא בסדרה, “מעודדות צמודות: לעודד או למות”, ובימים האחרונים גם יצא הטיזר טריילר. הפעם, נבחרת המעודדות תגיע לבית ספר נטוש בליל כל הקדושים, כדי להתאמן בסתר יחד עם קמע בית הספר שהוא במקרה בובה של שטן – כי בסך הכול זה דבר מאוד הגיוני לעשות בעולם האימה. מהר מאוד, הבנות צפויות לגלות שהן נעולות באותו מבנה נטוש, חמושות בפונפונים בלבד, ונרצחות אחת אחרי השנייה על ידי אדם המחופש לאותו קמע. טוב, סביר להניח שזה לא יהיה מוצלח מדי. אבל אולי כן יספק קצת דם, בדיחות פנימיות על הזאנר וגילטי פלזר

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *